sobota, 12 marca 2016

SUNGLASSES TIME

ELEGANCKI LOOK W KLIMACIE CHANEL
W tej stylizacji został wykorzystany długi, granatowy płaszcz lekko w stylu marynarskim o czym świadczyć mogą duże guziki, do tego zostały dobrane czarne, zamszowe buty za kolano bardzo modne w tym sezonie, fajnie komponują się z sukienkami do połowy uda i tak też je połączyłam w mojej stylizacji. Sukienkę i buty łączą rajstopy z cienkim czarnym paskiem, delikatnie wyszczuplającym nogi. Całość dopełnia apaszka, żeby dodać jeszcze więcej elegancji oraz czarny plecak, który tą elegancje przełamuje. Okulary dobrałam klasyczne, lekko okrągłe, czarne. 
PLECAK : PRIMARK
PŁASZCZ: SECONDHAND
BUTY: STRADIVARIUS
PLECAK : PRIMARK
PŁASZCZ: SECONDHAND
BUTY: STRADIVARIUS
OKULARY: NEW LOOK
PŁASZCZ: SECONDHAND
BUTY: STRADIVARIUS
SUKIENKA: SECONDHAND
APASZKA: SECONDHAND
OKULARY: NEW LOOK
PŁASZCZ: SECONDHAND
BUTY: STRADIVARIUS
APASZKA: SECONDHAND
  
OKULARY: NEW LOOK
PŁASZCZ: SECONDHAND
BUTY: STRADIVARIUS
PLECAK: PRIMARK
APASZKA: SECONDHAND
   
BUTY: STRADIVARIUS
RAJSTOPY: WOLFORD

LONG COAT LOOK W KLIMACIE STREETOWYM
Elementem centralnym tej stylizacji jest długi, wełniany płaszcz w jodełkę. Połączyłam go z prostym t-shirtem z kieszonką w kolorze brudnego różu i marmurowymi jeansami high waist z dziurami na kolanach. Jeśli chodzi o buty i torebkę to postawiłam na dwa różne światy, mianowicie na typową kopertówkę w kolorze szaro-czarnym ze srebrną wstawką i ciężkie buty w stylu rockowym. Całość dopełniają okulary a'la lenonki.






BUTY: BRILU
PŁASZCZ: STRADIVARIUS
OKULARY: BERSHKA
SPODNIE: BERSHKA
TOREBKA: H&M

PŁASZCZ: STRADIVARIUS
SPODNIE: BERSHKA
TOREBKA: H&M




BUTY: BRILU

BUTY: BRILU
PŁASZCZ: STRADIVARIUS
OKULARY: BERSHKA
SPODNIE: BERSHKA
TOREBKA: H&M

BUTY: BRILU
PŁASZCZ: STRADIVARIUS
OKULARY: BERSHKA
SPODNIE: BERSHKA
TOREBKA: H&M

BUTY: BRILU
PŁASZCZ: STRADIVARIUS
OKULARY: BERSHKA
SPODNIE: BERSHKA
TOREBKA: H&M
BLUZKA: H&M

BUTY: BRILU
PŁASZCZ: STRADIVARIUS
OKULARY: BERSHKA
SPODNIE: BERSHKA
TOREBKA: H&M
BLUZKA: H&M

BUTY: BRILU
PŁASZCZ: STRADIVARIUS
OKULARY: BERSHKA


ELEGANCKA CZERŃ Z ELEMENTAMI BOHO
Głównym elementem stylizacji jest czarny kombinezon z lekko rozszerzanymi, krótszymi nogawkami. Dobrałam do niego bluzkę z koronkową wstawką na dekolcie, a dla przełamania elegancji założyłam czarną bomberkę. Jeśli chodzi o buty i torebkę postawiłam na styl boho, kremowe botki i mały zamszowy worek w kolorze karmelowym

.




BUTY: ZARA
TOREBKA: ARCADIA
ZEGAREK: MICHAEL KORS
KURTKA: ZARA
KOMBINEZON: ZARA
BUTY: ZARA
TOREBKA: ARCADIA
KOMBINEZON: ZARA

KOMBINEZON: ZARA
KURTKA: ZARA
BLUZKA: ZARA



BUTY: ZARA
TOREBKA: ARCADIA
ZEGAREK: MICHAEL KORS
KOMBINEZON: ZARA









8 komentarzy:

  1. Piękne!! Jestem zakochana w Twojej stylizacji w klimacie streetowym *.*

    klik - Blondynka Potrafi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bardzo ❤️Cieszę się , że się podoba :)

      Usuń
  2. Świetne stylizacje, genialne płaszcze, chętnie bym podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny płaszcz ! *.* Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na dodawanie zdjęć, bardzo mi się podoba ;) No i też super stylizacje :)
    Zapraszam do siebie : http://cathelaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy ! cieszymy się ,że się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń